Mesec novembar će u mom okruženju biti obeležen petogodišnjicom časopisa National Geographic Srbija. To što je u istom mesecu rođendan domaćina ovog mesta, a i moj, posmatraću kao simpatičnu koincidenciju. Ako koincidencije postoje.
Pre nego što pređem na stvar, imam i jednu digresiju povodom meseca novembra, pa poslušajte.
Ali, druga je tema i povod za ove redove. Jednostavno, kada sam u završnoj reči novembarskog broja preporučio kompoziciju Pola Dezmonda (sasvim sam ispustio iz vida da je i njegov rođendan u novembru), poželeo sam da čitaocima preporučim nekoliko obrada ove svetski poznate kompozicije, a prostor kojim raspolažem u rubrici nije baš najpogodniji za to. Zato sada koristim ukazano gostoprimstvo, da podelim dve verzije koje u poslednje vreme slušam češće od ostalih. Obe su gitarske, obe su retko viđena majstorija, nadam se da ćete uživati. O autoru i izvođačima možete na mreži saznati dovoljno ukoliko vas bude zanimalo.
Over, out and gimme five!
Majstor u majstorskoj ekipi:
Sam svoj majstor:
Uzgredna opaska na navod iz tvog uvoda:
…Ako koincidencije postoje.
Poznajem ljude sa obe strane krajnosti. Jednog koji tvrdi s aje sve koincidencija i (barem) jednog koji odriče svaku mogućnost bilo kakve koincidencije bilo čemu. Istina, kao i uvek, nije negde između, nego je negde izvan. Aj’ prvo take five da utvrdimo funkcionalnu vrednost koincidencije, pa da onda vozimo dalje.