Neki geniji mogu da se prepoznaju tek kad na videlo izađe ono što su oni videli, a svi drugi nisu. Za Stenlija Kjubrika, koji je profesionalnu karijeru započeo kao fotograf časopisa Look u Njujorku, fotografija u filmovima koje je stvarao bila je alfa i omega njegovog jezika. Legenda kaže, a ovaj kratki video-isečak potvrđuje, da je za neke ključne sekvence u filmu Barry Lyndon (1975) Kjubrik uspeo da iskonstruiše specijalnu kameru oko objektiva kojih je bilo svega nekoliko komada na svetu – sa otvorom blende 0,7!
Snimiti filmski kadar na pravoj, nepokvarenoj svetlosti sveća postalo je moguće ovih godina, kada su najkvalitetniji CCD čipovi dostupni svakome. Ali sedamdesetih godina, izvinite, nije to bilo baš toliko lako ni zamisliti. A izvesti – bilo je praktično nemoguće.
A onda se Kjubrik dočepao tog Zeiss objektiva i preradio Mitchell kameru da bi ih uklopio. On je znao kakvu sliku će uspeti da izvede u filmu čija atmosfera dekadencije 18. veka do danas nije prevaziđena.
Sve posle toga pripada jednoj od sjajnih epizoda istorije filma.